Medlemskab

Info

Medlemskab i Møns Klatreklub koster 500 kr. årligt pr. person uanset alder. Der er 50% rabat ved indmeldelse d. 1. august eller senere.

Som medlem af Møns Klatreklub har du adgang til at klatre på klubbens bouldervæg i åbningstiden, der er markeret med "åben" i kalenderen her på hjemmesiden.

Se også vores medlemsforum på Facebook, hvor alle medlemmer kan dele tanker, ideer og ønsker for foreningen. Foreningens vedtægter, referater fra generalforsamlinger m.m. finder du her

Udmeldelse af Møns Klatreklub skal ske skriftligt pr. mail i god tid inden kontingentbetaling.

Hvis betalingen fejler

Flere har oplevet at få fejlmeddelelsen "betalingen fejler".
Det kan oftest være fordi deres kort ikke har fået tilknyttet et mobil nummer til 3D secure.
Dette kan nemt gøres på dette link https://enroll.3dsecure.no/nets-nemid-enroller/EnrollSite.

Hvis betalingen fortsat fejler

Skriv til kasserer Jacob Kreutzfeldt: jacob.superstereo@gmail.com

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Medlemskab i Møns Klatreklub1