Medlemskab (Medl.)

Medlemskab i Møns Klatreklub koster 750 kr. årligt pr. person uanset alder.

For familier er der 33% rabat. Familierabatten opnås, når samme person tilmelder flere familiemedlemmer. Der er 50% rabat ved indmeldelse d. 1. august eller senere.

Som medlem af Møns Klatreklub har du adgang til at klatre på klubbens bouldervæg i åbningstiden, der er markeret med "åben" i kalenderen her på hjemmesiden. Du kan også tilmelde dig træning, der er udbudt i din målgruppe og deltage i arrangementer, generalforsamlinger m.m.

Se også vores medlemsforum på Facebook, hvor alle medlemmer kan dele tanker, ideer og ønsker for foreningen. Foreningens vedtægter, referater fra generalforsamlinger m.m. finder du her

Udmeldelse af Møns Klatreklub skal ske skriftligt pr. mail i god tid inden kontingentbetaling.

Sådan gør du, når du tilmelder en familie

Opret profiler i Klubmodul for hvert familiemedlem:

1. Hvis ikke du allerede har en profil i Klubmodul, starter du med at oprette en profil. Klik på pilen i øverste højre hjørne og vælg ”opret profil”. Udfyld med dine personlige oplysninger.

2. Afslut ved at trykke ”Opret & tilføj familiemedlem” nederst på siden.

1&2: Hvis du allerede har en profil i Klubmodul: tryk på ”min profil” (med blyantsikonet) og derefter på den store grønne ”Tilføj familiemedlem”-knap øverst på siden.

3. Udfyld en profil for hvert familiemedlem. Brug din egen mailadresse ved alle personer. Når alle er oprettet, afsluttes ved at trykke på ”Opret profil”. Du kan nu skifte mellem profiler på ikonet med de to pile i øverste højre hjørne.

Meld alle familiemedlemmer ind i Møns Klatreklub:

4. Vælg din egen profil (ikonet med to pile i øverste højre hjørne) og tryk på "Medlemskab" i -down menuen under "Tilmelding". Udfyld betalingsinformation og gennemfør betalingen. Du er nu tilmeldt fast årlig betaling til Møns Klatreklub.

5. Bemærk at familierabatten først udløses, når du tilmelder det andet familiemedlem. Derfor betaler du fuld pris for den første tilmelding.

6. Tryk på ikonet med de to pile i øverste højre hjørne og vælg et andet familiemedlem.

7. Tryk på "Medlemskab" i -down menuen under "Tilmelding", udfyld betalingsinformation og gennemfør betalingen.

8. Bemærk at rabatten for både første og anden tilmelding udløses nu.

9. Fortsæt indtil alle relevante familiemedlemmer er tilmeldt.

Hvis betalingen fejler

Flere har oplevet at få fejlmeddelelsen "betalingen fejler".
Det kan oftest være fordi deres kort ikke har fået tilknyttet et mobil nummer til 3D secure.
Dette kan nemt gøres på dette link https://enroll.3dsecure.no/nets-nemid-enroller/EnrollSite.

Hvis betalingen fortsat fejler

Skriv til kasserer Jacob Kreutzfeldt: jacob.superstereo@gmail.com