Bliv Nøglebærer i Møns Klatreklub

En nøglebærer har nøgle til Møns Klatreklub og kan på egen hånd benytte bouldervæggen i MOENA Mønhallernes åbningstider som pt. er hverdage kl. 8-21 og lørdage kl. 8.30-12.00.

For at blive nøglebærer skal du opfylde følgende kriterier:

– Du er medlem af Møns Klatreklub.

– Du er over 18 år.

– Du har læst og sat dig ind i Møns Klatreklubs ordensregler samt Dansk Klatreforbunds afklaring af forsikringsspørgsmål.

– Du kan tage minimum 2 vagter om måneden, hvor du åbner for fri klatring for andre medlemmer. Disse annonceres i klubbens medlemsforum på Facebook og (om muligt) på hjemmesiden.

– Du betaler et depositum for nøglen på 200 kr.

Som nøglebærer sikrer du at:

– Klatring på klubbens faciliteter kun er for medlemmer eller betalende gæster.

– Opdager du fejl på klatrevæggen, på udstyr eller andet, skal de berørte dele øjeblikkelig tages ud af brug, og der skal gives besked til bestyrelsen.

– Nøglevagten efterlader klubben i pæn og rydelig stand: sætter sko på plads, slukker alt lys i scenerummet og sikrer at alle klubbens effekter er låst inde i depotet.

– Nøglevagten sikrer at alle døre er låst, når scenerummet forlades.

– I tilfælde af ulykke se telefonlisten i scenerummet

Skriv til bestyrelsen, hvis du er interesseret i at blive nøglebærer. Bestyrelsen skal godkende nøglebærere og afstemmer med behovet for udvidet åbningstid.

Som folkeoplysende forening er vi forpligtet til at indhente børneattester på alle nøglebærer.