Klatring for skoler

Skoler, SFO'er, klubber m.m. er velkomne på vores bouldervæg i hverdagene mellem kl. 8 og 15.

Vi tilbyder disse aftalepakker for sessioner af 90 minutter:

• Lille aftalepakke – 2.000 for 2 gange
  • Mellem aftalepakke – 4.000 for 5 gange
  • Stor aftalepakke - 5.000 for 8 gange
Aftalepakkerne gælder for et skoleår og giver adgang til væg og lånesko.

Vores instruktører kan bookes i tilkøb for 750 kr. pr session af halvanden time. Instruktøren kan introducere til klatring, til sikkerheds- og ordensregler i Møns Klatreklub, samt organisere et træningsforløb tilpasset til aldersgruppen. Besøg på klatrevæggen uden instruktør kræver at læreren på forhånd kender væggen og har sat sig ind i sikkerheds- og ordensregler. Vi anbefaler, at man booker en instruktør i hvert fald de første par gange.

Det er vores erfaring, at der maksimalt kan være 20 klatrere i gang samtidig. Har man større grupper, anbefaler vi, at man deler eleverne op over flere sessioner.

Møns Klatreklub råder pt. over 55 par lånesko i forskellige størrelser. Vi kan desværre ikke garantere, at vi har sko i de rette størrelser til alle. Men lad os høre, hvilke størrelser, der mangler. Vi supplerer løbende beholdningen.

Henvendelser ang. skoleklatring rettes til moensklatreklub@gmail.com.

NB: Mønshalerne opkræver desuden 400 kr. pr. time fra ikke-kommunale institutioner for brug af hallerne.